Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ







8 σχόλια :

Mania είπε...

Βρήκα τυχαία το μπλογκ αλλά μου άρεσε πολύ!! Κάνεις πολύ καλή δουλειά!! Θα σε ακολουθώ στο εξής!!

ΕΛΕΝΗ ΤΕΤΩΡΟΥ ΛΑΤΣΗ είπε...

Σ΄ευχαριστω Μανια και εγώ είδα με μεγάλο ενδιαφέρον το δικό σου

fotolabida maria είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ !!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

Νίκη είπε...

Είδες που δεν ήταν δυσκολο τελικά; εννοώ το να κάνεις ανάρτηση, γιατι στη ζωγραφική όσο πας κι αναβάζεις τον πήχη!!
Πολύ μου άρεσαν τα νέα έργα, φαίνεται το φθινόπωρο μπηκε με έμπνευση!!
Θα σε πάρω τηλεφωνο να τα πουμε, είδα και την Αριάδνη προ ημερών,έκανε μαθήματα και το' χει ρίξει στο κόσμημα τώρα!!

maya =^o^= είπε...

πωπω!!!έχω πάθει πλάκα!!φανταστική δουλειά!!χίλια μπράβο!!!!!!και καλώς σε βρήκα!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ελένη πολύ όμορφη δουλειά, το Φθινόπωρο μπήκε χρωματιστό και πλούσιο!

ΕΛΕΝΗ ΤΕΤΩΡΟΥ ΛΑΤΣΗ είπε...

χαίρομαι που επικοινωνω με κόσμο που έχει τα ίδια ενδιαφέροντα με μένα και σας αρέσει η δουλειά μου σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια

Ideotexnimata είπε...

Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ομορφιά των έργων σας. Πολλά συγχαρητήρια!!!